Escrit i editat per Pep Cassany

Relats i Opinió d'En Pep Cassany Escriptor Català. Girona. Autor de llibres: El carrer dels petons (2018) i Big Bang Amor (2017) Aquest Blog conté relats curts, relats eròtics i, contes infantils. També un munt d'articles d'opinió sobre fets quotidians, l'actualitat de Girona i Catalunya, o del debat nacional i internacional. Tot plegat, tractat des del punt de vista personal, crític,irònic, eufòric o irreverent de l'autor.

Novetats

Jo confesso

confessions d'en Pep


Jo confesso,

No crec, però deixo que d'altres creguin.
Del blanc al negre no només hi veig grisos sinó tots els colors.
Que m'agrada el que m'agrada i no deixo de provar, per saber si encara m'agrada o m'agradarà.
Seure en una cadira de vímet, davant la taula d'un cafè i mirar com passa la gent.
Aprendré tard o d'hora, quatre acords davant d'un piano.
Parlaré anglès com els indis.
Seuré al cim d'una muntanya amb la companyia d'un bon llibre i gaudiré de mi mateix.
Després de caure de l'escala, vull tornar pujar graó a graó i conquerir els meus somnis.
Tornaré a enamorar-me bojament, amb el cap damunt les espatlles.
Faré camí i deixaré la pols a les xiruques.
Sentiré l'aire esmunyint-se pel meu rostre mentre viatjo acompanyat.
Ensopegaré amb la sort.
Viuré el que no està escrit.

Tinc raons inconfessables per no confessar i així, m'amagaré en el meu jo, per deixar-te a tu intuir, com voldràs que sigui el teu demà.

Si t'agraden el reptes, aventura't amb mi.

--
Per:
Pep Cassany.
Escriptor

pepgirona66@gmail.com

Cap comentari

Desa el teu comentari