Escrit i editat per Pep Cassany

Relats i Opinió d'En Pep Cassany Escriptor Català. Girona. Autor de llibres: El carrer dels petons (2018) i Big Bang Amor (2017) Aquest Blog conté relats curts, relats eròtics i, contes infantils. També un munt d'articles d'opinió sobre fets quotidians, l'actualitat de Girona i Catalunya, o del debat nacional i internacional. Tot plegat, tractat des del punt de vista personal, crític,irònic, eufòric o irreverent de l'autor.

Novetats

Blau, verd, vestit de flors.


un dels relats curts d'en Pep Cassany



Blau.

Blau verd il·luminat per les darreres espurnes de sol que mentre decau, s'esmunyen per les escletxes d'un núvol solitari alçat damunt el mar mediterrani, amb destí a l'infinit, guiat per la tramuntana.

A dos pams de mi, la fragància del seu perfum, recorre i salta la distància per despertar els meus sentits.

Res és per sempre i gaudim del moment. Sense presses, atraus el que projectes i les teves paraules em provoquen saber més de tu.

Potser no, potser no en tens de pressa i per tant, em guardo prou de les temptacions dels meus impulsos, sotmesos a les raons del pensament i víctima de les vides viscudes. Interiorment, reclamo el meu dret a contradir amb actes, les meves paraules, tornar a enamorar-me i viure.

Golós d'explorar i conèixer a la dona que amb mi camina, reprimeixo la veu del meu dimoni que em xiuxiueja a cau d'orella, "acosta't i pren-la per la cintura, viu al dia".

I a tu, que et provoca?

Has arribat fins aquí perseguint el teu somni i fer més gran el teu món. Carregada d'il·lusions, pors, desconeixences i temors, calçat nou, afrontes la muntanya i gaudeixes del camí, quan desitjaries aturar-te i mirar a quatre bandes, meditar i omplir els teus ulls de paisatges com a part del teu bagatge de vida.

El camí es fa curt i encara no et sents preparada per sentir sota els peus, nus, l'herba trepitjada per tants d'altres a ritme de salsa cubana.

Clou la lluna, negra nit, cel estelat, desitjos que recorren el cel.

Cal desitjar i creure, es facin presents.

Blau, verd, vestit de flors.

Cap comentari

Desa el teu comentari