Escrit i editat per Pep Cassany

Relats i Opinió d'En Pep Cassany Escriptor Català. Girona. Autor de llibres: El carrer dels petons (2018) i Big Bang Amor (2017) Aquest Blog conté relats curts, relats eròtics i, contes infantils. També un munt d'articles d'opinió sobre fets quotidians, l'actualitat de Girona i Catalunya, o del debat nacional i internacional. Tot plegat, tractat des del punt de vista personal, crític,irònic, eufòric o irreverent de l'autor.

Novetats

Despert. Ella m'hi fa sentir. Ple. Viu. Seré.

Un relat, conte o poesia de carrer? d'en Pep Cassany


En la foscor de la matinada,
a ulls clucs, dins el meu llit,
m'hi acosto i l'abraço.
Sento l'escalf del seu cos.
Ho desitjava.

Mentre es vesteix, preparo l'esmorzar.
Una tassa de llet amb xocolata i unes torradetes amb mantega i melmelada.
Cafè i el seu somriure al bon dia,

Malgrat travessar la porta,
en unes hores tornarà.
No ha dormit.
Tarda de pel·lícula,
sofà i manteta.
Junts. Entossudits a viure el nostre moment.
Descobrir-nos.
Desitjosos i expectants.

Serenitat emmalaltida d'amor.
Il·lusió, ganes, desig, atracció, tranquil·litat, alegria, felicitat.
Saber-me enamorat.

Serenament enamorat.
Segur de voler donar amor,
 aprendre'n a rebre i compartir.
Segur de voler-ho viure amb ella.

Melangiós.
Cerco al nin que duc a dins.
M'endinso a la recerca dels poemes musicats que desperten sentiments.
Sons que m'acompanyen.
Paraules sorgides del cor.

En el camí de tornada al meu llit,
ara fred,
 resta entre llençols l'escalf latent de la primera nit.
La seva olor.
Les meves mans.
Acluco els ulls i frueixo recordant la seva pell.
Nua.

Despert.
Ella m'hi fa sentir.
Plè.
Viu.
Seré.


Cap comentari

Desa el teu comentari