Escrit i editat per Pep Cassany

Relats i Opinió d'En Pep Cassany Escriptor Català. Girona. Autor de llibres: El carrer dels petons (2018) i Big Bang Amor (2017) Aquest Blog conté relats curts, relats eròtics i, contes infantils. També un munt d'articles d'opinió sobre fets quotidians, l'actualitat de Girona i Catalunya, o del debat nacional i internacional. Tot plegat, tractat des del punt de vista personal, crític,irònic, eufòric o irreverent de l'autor.

Novetats

Coses per pensar abans no t'aixequis del llit.



En què penses tu abans no t'aixeques del llit ?


Ja fa estona que el sol s'esmuny per les escletxes de la persiana. Noto els llençols lleugerament humits resultat del contacte amb la meva pell, amarada per la suor provocada per la xafogor d'una nit d'estiu. La culpa deu ser d'aquests llençols i la flassada de llit que no trec mai fins passat el vint-i-quatre de juliol.

No em cal obrir els ulls ni mirar el maleït pas de les agulles del rellotge per adonar-me que avui és molt més tard que cap altra dia de feina. Per més que digui que sempre matino, avui se m'han enganxat els llençols. He tingut un somni eròtic o si més no, ho intueixo. No en recordo res encara que una part del meu cos s'encarrega de fer-m'ho notar.

Ni tinc, ni vull ningú al meu costat. El plaer d'aquests minuts és millor gaudir-los sol. Tant sigui per donar una coça als llençols i quedar-te nu damunt del llit com, per si et ve de gust tirar-te una sorollosa llufa retinguda tota la nit.

Ho sé, unes torrades amb mantega i melmelada. Un suc de taronja acabat d'esprémer. Un cafè. A qui no li agrada aixecar-se i trobar-se amb l'esmorzar preparat? Romancejar una estona més al llit, escoltar una estona la radio. Llegir el diari acabat d'imprimir.

Una dutxa tèbia. No cal afaitar-se. Pantalons curts, una samarreta qualsevol. Xancles.

Tal dia com avui, ja fa un munt d'anys, m'hauria llevat amb ganes d'anar a la platja. Prendre el sol. Fer bronzo. Gaudir del primer bany d'estiu i asseure'm a la sorra a veure passar les noies lluïn els nous models de bany. En realitat, llueixen els seus cossos derivats de l'operació biquini engegada per cap d'any. Tot i que moltes han fracassat en l'intent d'altres, per genètica i cura personal no els calen massa esforços.

A la fi, hi ha qui s'avorreix sol i d'altres que amb la imaginació fan córrer el cervell i no tenen temps per parlar amb ningú. Sempre se m'ha fet difícil estirar la tovallola a la platja, girar-me d'esquenes i notar com el sol em crema la pell blanca mentre, ximple de mi, gaudir pensant, que guapo resultaré ben morè. Certament, la veritat, acabo vermell com una gamba. M'agrada més asseure a la sorra, sota una ombrel·la, amagant els ulls rere unes ulleres de sol fosques. Mirar com desfilen els personatges i quin és el seu rol i paper en aquesta obra de ficció.

Joves, adults i avis. Nens amb bolquers, castellers, xulos de piscina. Models. Blancs malaltissos. Cremades dignes d'hospital. Morè. Morena. Rossa. Amb els pits enlaire. Banyadors de coll-alt. Tangues. Brasileres. D'ací. Estrangers. Melons, gasoses i Coca-coles. Entrepans. Truites."Xiringuitos". Gelats. Vaixells. Pales. Pilotes. Sorra. Mar. Brutícia. Carteristes. Voyeurs. Jo.

Assegut a la sorra tinc temps per a construir relats. Situacions i personatges que omplin planes per a escriure una novel·la de ficció. Un llibre d'història. Un relat eròtic. Una comèdia de situació.

M'aixeco del llit per tal de complir amb les obligacions d'aquest diumenge. Aixeco un pam la persiana. Cal renovar l'aire del dormitori amb cert contingut a metà, diòxid de carboni i tuf de suat. Canviar l'oli a les olives. Caminar descalç i acostar-me a la cuina on, si faig sort, trobaré una tassa neta per omplir-la de cafè. Bullirà l'aigua i xiularà la cafetera. Seuré davant aquesta maleïda màquina i escrutaré les xarxes per saber com s'han llevat els coneguts aquest matí. Notícies fresques a la vora de l'aigua tot i que avui, plourà.

SI T'AGRADEN ELS RELATS CURTS, ADQUIREIX  AQUÍ EL MEU PRIMER LLIBRE DE RELATS D'AMOR I SEXE - BIG BANG AMOR

Cap comentari

Desa el teu comentari